såhär tråkigt har jag

Vem?
Vem?Vem?
Vem sov hos dig senast? Tom
Vem pussade du sist? Tom blä
Vem tror du tänker på dig just nu? Inte en kotte
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Någon som förtjänar det
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Kalle anka
Vem har du senast ringt? Tom
Vem kommer du aldrig att förlåta? Pluto

Vad?
Vad får dig att bli rädd? Evil eye
Vad gjorde du i helgen: Åt pizza
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Bli lite ledsen i ögat
Vad har du på dig just nu? Overall
Vad tänker du på just nu? Min babe
Vad för mobiltelefon har du? Den där senaste modellen som har polyfoniska ringsignaler COOLT VA
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? Vänstra vadå?

Är?
Är du snygg? Solklart
Är du brunett? Inte så solklart
Är du orolig för något just nu? Som vanligt
Är du lycklig? Antar det
Är det snyggt med rosa strumpor? JAA
Är du kär? Ja
Är du oskuld? Ja... stackars Tom
Är du mysig? Om jag är
Är det snyggt att vara riiiiiiiiiktigt smal? Ja jag är ju det!
Är du ensam just nu? JAAA
Är det soligt ute? I wish

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? Ja... Och jag skäms jättejättejättejättejättejätte mycket...........
Har du blivit sviken av en vän förut? Ja
Har du plattat håret någongång? Ne verkligen inte det sliter ju hur mycket som helst på håret stackars hår!!!
Har du något husdjur? Ja, min lille Ozzybajs
Har du gått ner i vikt förut? Ja
Har du hål i naveln? Vem har inte
Har blåa ögon? Tiep
Har du varit i Asien? Ligger indien i asien så ja

Vill?
Vill du ha breda höfter? Vill ju helt fortfarande kunna gå egenom dörrar normalt
Vill du vara smalare? Nej
Vill du ha en hund? Nej
Vill du att det ska vara soligt nu? JA, så jag kan bada
Vill du ha sex just nu? Alltid
Vill du vara singel? Nej
Vill du sova just nu? Ah typ JA jätte gärna

Kan?
Kan du cykla fort? 3växlad cykel jao
Kan du sminka snyggt? Bäst
Kan du springa långt? Typ upp för trappan tyvärr
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? NEJ JAG SKULLE DÖ DÅ!
Kan du bita dig i tån? Mitt samvete säger åt mig att pröva.. men nej
Kan du vara sparsam med pengar? Om jag vill. Beror på hur godissugen jag är också
Kan du vara utan 6 tills du är gift? Ska inte äns gifta mig, det kostar ju förfasen pengar!!!!!

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? Stökigt och gärna pengar gömda här och var
Hur vill du bo? Slott
Hur är ditt drömjobb? Att vara övebetald frisör. Yeah lycka till va
Hur mår du egentligen? Egentligen så ja. Nej men ja. Typ såhär.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? Ingen annan vågar erkänna så nu gör jag det. Perfekt.
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? Kasta glass på mig???
Hur många solglasögon äger du? 568
Hur länge ska du vara vaken idag? Tills igår

Ska?
Ska du sova snart? Igår
Ska du utomlands i år? Redan varit
Ska du ha något svart på dig imorgon? Ja jag är ju emo, måste ha svart
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? Båda samtidigt
Ska man va lång eller kort när man är kille? Lång
Ska du duscha i morgon? Aldrig i livet att jag vill bli ren
Ska du köpa något i veckan? Choklad
Ska vi sluta ställa frågor nu? Vilka "vi"?
Vem sov hos dig senast? sebastian.
Vem pussade du sist? sebastian.
Vem tror du tänker på dig just nu? ingen.
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? vetnt.
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? jenny <3
Vem har du senast ringt? pappa.
Vem kommer du aldrig att förlåta? ...
Vad?
Vad får dig att bli rädd? massa..
Vad gjorde du i helgen: va i småland.
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? dö..
Vad har du på dig just nu? t-shirt, pjamasbyxor.
Vad tänker du på just nu? hm..
Vad för mobiltelefon har du? iphone 3.
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? har inga strumpor på mig ^^
Är?
Är du snygg? nej. 0.0
Är du brunett? ja.
Är du orolig för något just nu? ja..
Är du lycklig? nej.
Är det snyggt med rosa strumpor? bryr mig nt?
Är du kär? nej.
Är du oskuld? ja.
Är du mysig? whuut?
Är det snyggt att vara riiiiiiiiiktigt smal? nej ;s
Är du ensam just nu? nej.
Är det soligt ute? nej, natt ute..
Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? ja.
Har du blivit sviken av en vän förut? ja.
Har du plattat håret någongång? ja.
Har du något husdjur? ja.
Har du gått ner i vikt förut? ja.
Har du hål i naveln? nej.
Har blåa ögon? nej, gröööna.
Har du varit i Asien? nej.
Vill?
Vill du ha breda höfter? nej.
Vill du vara smalare? ja.
Vill du ha en hund? ja. :)
Vill du att det ska vara soligt nu? ne, luungt.
Vill du ha sex just nu? nej.
Vill du vara singel? ja.
Vill du sova just nu? ja!
Kan?
Kan du cykla fort? alltiiid.
Kan du sminka snyggt? nej.
Kan du springa långt? till afrika.
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? ja.
Kan du bita dig i tån? vetnt?
Kan du vara sparsam med pengar? ja.
Kan du vara utan 6 tills du är gift? vetnt?
Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? som jag har dt.
Hur vill du bo? som jag bor.
Hur är ditt drömjobb? vetnt, pallar nt med jobb skola och fucking framtid! -.-
Hur mår du egentligen? bajs.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? vetnt.
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? dö.
Hur många solglasögon äger du? 0.
Hur länge ska du vara vaken idag? hela natten.
Ska?
Ska du sova snart? nej -.-
Ska du utomlands i år? nej.
Ska du ha något svart på dig imorgon? dt vet jag nt just nu.
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? båda.
Ska man va lång eller kort när man är kille? vetnt.
Ska du duscha i morgon? ja.
Ska du köpa något i veckan? vetnt.
Ska vi sluta ställa frågor nu? ja, stick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0