dag 05 - vad är kärlek?

Olika för alla tror jag. För mig också faktiskt. Kärlek för mig är min Tom. Trivs så underbart mycket med den här killen så det går inte att beskriva. Trodde knappt att äkta kärlek fanns tills jag träffade honom. Åh, jag är så sjukt kär och jag älskar honom så satans mycket!

Men sen är ju såklart min familj och mina vänner kärlek också, men inte riktigt på samma sätt och jag kallar det inte riktigt för kärlek heller. Jag älskar ju dom alla så det är klart det ska kallas kärlek på ett vis, men annars håller jag mig till underbar familj & vänskap.

Måste bara tillägga att min mamma är stor kärlek för mig. Visst, hon är världens jobbigaste morsa ibland men vad vore jag utan henne? Hon är nog den starkaste människa jag någonsin träffat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0