dag 15 - mina drömmar

Kan säga att jag har två drömmar, den ena är lite mer möjlig än den andra men finns ju chanser.

Min ena dröm är att bli en duktig frisör och käna BRA på det, vill nte bli någon underbetald jävel! Vill skapa eget och synas, helst ha egen salong där det ingås piercing- och tatueringsstudio, men då lär jag bara va inriktad på ett speciellt områda människor med tanke på att alla inte tycker om piercingar och stuff. MEN hur som helst. nåt i den stilen.

Den andra drömmen är att bli RIK. Whoha vem vill inte det? Jag vill bli modell. Eller jätteframgångsrik frisör/stylist som känar kosing. Men modell skulle va riktigt kul. Har alltid tyckt om att stå framför kameran, beroende på sammanhang dock men ah. Kanske kan bli både och om jag har turen vid min sida?



mirandra kerr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0