dag 23 - det här får mig att må bra

Pengar olyckligtvis, shopping lixom ♥

Haha, nej men lite seriöst nu. Jag mår riktigt bra när min mamma är glad faktiskt! Hon smittar av sig det så himla lätt alltså, och sen så är det väl för att jag mår svin dåligt när hon är trött, ledsen och arg. Då vill jag spy på allt som gjort att hon mår så. Så att se henne skratta är något utav det bästa jag vet!

Sen så mår jag bra av glada vänner och en glad och kärleksfull pojkvän. Skratt i skolan och pussar av tom på eftermiddagen är en bra dag lixom, inget att sura över, verkligen inte.

Och när jag lär mig nya saker, gör investeringar eller hittar på nåt kreativt, då blir jag glad och mår finfint! Som tex dag, köpte en eyeliner penna (visar snart) som jag tror var ett väldigt bra köp, och jag sydde även upp ett linne själv som jag gått och klagat över att det var så längt länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0