im still

haha såg precis att det blivit lite överdrift med mobilbloggning... men ärligt talat så sitter jag fan inte vid datorn längre, känner mig seg. eller tvärtom med tanke på att jag oftast hittar på annat att göra? hur som helst. datorer är överskattade.

idag drog jag bara hem och städade rummet och har även hunnit färga håret, så now im back så (kolsvart) black!
va ju dock svart innan oxå hehe men utväxt plus att lägga i lite extra på hela skiten skadar ju inte, vill ju inte direkt ha nån jävla blaskfärg som man sett at endel lyckats få. tur att man har en mamma som är frisör som orkar göra detta för mig rätt ofta då ;) haha joke!

och så har jag såklart spelat nya favoritspelet på wii... spore heroes ♥ haha

om en stund är det big brother som vanligt, så ska gosa ner mig i sängen när som helst och mumsa på nåt gott :)



lilla jagelijag idag som putar på andra bilden. snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0